Català Español Français
Victor Mora Benvinguts
Benvinguts

a casa vostra

La idea de crear aquesta Fundació ha pogut dur-se a terme amb l'ajuda d'alguns amics i també de la sensibilitat per la cultura, en general, de l'administració local de L’Escala. Aquí trobareu, puntualment, les activitats que aquesta nova Fundació vol dur a terme.
Mapa de Situació de la Fundació
Situació

lloc privilegat

FUNDACIÓ VICTOR MORA
17130 L`Escala (Girona)
Un acte més organitzat per la Fundació Víctor Mora en l'any d'homenatge a Víctor Mora.
més informaciómés
La Fundació Víctor Mora organitza el dissabte 18 de març d'enguany a les 20.30 hores un concert de guitarra a l'emblemàtic edifici de l'Alfolí de la Sal de l'Escala.
més informaciómés
Ahir per la tarda, a l'Escala es va conèixer la guanyadora del XVIIIè. premi de Narrativa Breu Víctor Mora
més informaciómés
Preservar, difondre i propiciar l'estudi de l'obra de Víctor Mora en totes les seves vessants. Obrir nous espais culturals entorn a la literatura i la creació artística en general. Ajudar a joves literats mitjançant cursos, debats, exposicions, celebració d'efemèrides, beques concursos literaris i totes aquelles accions que propiciïn la creació literària.
El passat dissabte, a la Sala Víctor Mora de l'Escala, Jordi Codina i Francesc Franco ens van endinsar dins del món de "El Capitán Trueno"

Amb el títol "Cuentos del pasado reciente y de un futuro incierto", el proper dilluns dia 24 d'octubre a les 7 de la tarda a la Sala dels Arcs de la llibreria Catalonia (Ronda de Sant Pere 3, Barcelona) es farà la presentació del nou llibre escrit pel Sr. Víctor Mora en motiu del 5è aniversari de la Fundació que porta el seu nóm. Aquests llibre es podrà comprar a través de la pàgina web de la Fundació i d'algunes llibreries

FUNDACIÓ VICTOR MORA
c/ de Gràcia 12