Català Español Français
Inici | Contacte
fundació

Benvinguts

Benvinguts a la pàgina web de la Fundació Víctor Mora. Sí, vés per on, porta el meu mateix nom. Quan un es va fent gran - com és el meu cas - comença a pensar en per a què serviran en el futur totes les experiències acumulades al llarg d'una vida i, també, on aniran a parar els nostres "tresors".

És llavors quan sorgeixen idees com aquesta:
Aprofitar la teva petita notorietat perquè serveixi als altres, creant un nou espai cultural, que pugui projectar-se sobre un territori indeterminat, i que els teus records personals i aquests "tresors" dels que parlava, en aquest cas els nostres llibres (em refereixo als meus personals i també als de l'Armonía Rodríguez, la meva companya des de fa tants anys) també serveixin per a quelcom.

Així sorgeix la idea de crear aquesta Fundació, que ha pogut dur-se a terme amb l'ajuda d'alguns amics i també de la sensibilitat per la cultura, en general, de l'administració local de L’Escala, situada en la mai ben ponderada Costa Brava catalana, a la vora del "Mare Nostrum" tan procliu a la difusió de la cultura des de temps immemorials. Us convidem a visitar aquest web. En ell trobareu, puntualment, les activitats que aquesta nova Fundació vol dur a terme.

Especialment l'ajuda a joves escriptors i creadors, en general, als qui, per pròpia experiència, sabem que en els seus inicis es troben amb tantes dificultats per trobar documentació i, sobretot, per donar a conèixer la seva obra. Però també hi haurà moltes coses més. Endavant, doncs!
Estem entre amics.

Víctor Mora